Alla inlägg den 8 april 2009

Av Fia - 8 april 2009 12:44

eller snarare kräktes ut:( Ida kräkes inatt igen. Sist var ju i helgen så det var inte direkt länge sen och ingen blev sjuk då och ingen har hittills blivit sjuk så vad det än är så är det nog inte magsjuka. Vad kräks ungar av??? Har hon stoppat i sig ngt ute kanske??? Inte omöjligt, hon är iofs tre år snart men det har nog hon glömt bort för hon beter sig som en vild ettåring mest hela tiden;) Vi kommer säkert aldrig få veta orsaken till hennes kräkningar men det jag vet är iaf att folk har en tendens att dra öronen åt sig när det gäller såna här symtom och även dagens värdinna. Vi hade tänkt åka till faster Karin och hälsa på i hennes nya lägenhet. Istället sitter jag hemma med tre barn som är grymt besvikna och de två stora är sååååå uttråkade eftersom inga andra kompisar har tvingats till påsklov. Visst är det väl otroligt synd om dem;) Jag var uppe större delen av natten med Ida så jag kan inte påstå att jag är så sugen på att dra iväg heller.

Fast nu kom visst solen fram och det underlättar ju tillvaron:) Kanske ska gå ut en stund i eftermiddag! Varför ska sånt här hända den veckan jag är helt ensam med barnen för??? Det är då alla ska vara friska så vi kan hitta på roliga saker istället! Fast det gör vi ju i morgon istället...

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards