Alla inlägg den 3 april 2009

Av Fia - 3 april 2009 16:25

Var inte rädda för att kommentera Hagbards kommentarer. Han har muckat lite gräl men gnäller över dålig respons;)

Av Fia - 3 april 2009 16:16

Jag har jämnt med mig mobilen till jobbet men som de flesta människor som inte tycker att den är det viktigaste redskapet i hemmet så glömmer jag dem. Idag tex. I vanliga fall ringer aldrig ngn på den och ingen skickar sms. Idag när jag hade glömt den hade jag 12 missade samtal och 4 sms:D Nu var visserligen 11 av samtalen från grannen. Nej, huset brann inte utan han undrade om Emma fick följa med Ebba hem bara. Han tog med sig henne till slut och jag åkte till fritids bara för att se att ungen redan gått:) Nåja, sånt som händer. Emma ville iaf inte stanna kvar på fritids så det var bara bra att Emma fick gå hem.

Vet ni vad???? Det bästa med det jobbet som jag har är all ledighet. Nu är jag ledig ända till nästa tisdag!!!! Gud så skönt och jag tog mental semester redan igår så den här dagen har varit tung. Det tyckte nog mina elever okcså för sista lektionen hade jag bara 6 elever närvarande. Resten skolkade till förmån för dressyrmästerskapet som gick av stapeln på skolan. De som stannade fick beröm och jag talade om för dem att visst får man ledigt om man frågar men det betyder inte att jag gillar det.... Jag tvingar ingen till lektion utan det är deras ansvar. Mitt är att vara på plats och göra min del av jobbet. Budskapet gick fram och jag hoppas och tror att det vidarebefordras:D

Ikväll ska vi till kyrkan och äta middag, Emma och jag. har ingen ork alls utan hela huvudet är fullt med vakum men Emma ville och grannen tjatade;) Ibland är det lättare att ge med sig...


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards