Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Fia - 24 mars 2009 22:26

Äntligen!

Nej, Gert har inte slutat sin promenad för att störa Sture men något nästan lika stort tror jag! Jag är äntligen klar med Ty the tasmanian tiger! Det trodde ni inte va???? Erkänn?!?! Efter sju sorger och åtta bedrövelser då antingen Emma, Linnéa eller Ida raderar allting jag gjort så har jag klarat det. Vet inte hur många ggr som jag fick börja om från början men många var det och nu äntligen är jag klar! Boss Cass är besegrad en gång för alla(eller tills Karin tar över iaf). Frågan är vad jag ska göra nu på fritiden????? Det tål att fundera på. Hörde att Ty finns som en två också... Ngn som har den?

Förresten får jag inte glömma att gratta Hagbard som fyller år idag! Du ville ju fylla 24 så vi firar väl det då. Det året och typ alla andra år mellan 15 till nu har vi inte fått fira dig så vad gör väl det att några år kommer i retur;) Man är ju inte äldre än vad man gör sig som bekant!


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards