Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Fia - 5 mars 2009 13:25

Måtte denna vinter ta slut nu, önskar jag som helst vill ha friska barn. I tisdagsnatt var Linnéa dålig i magen och fick vara hemma tisdag/onsdag. Hon är pigg igen men inte Emma som fick feber i förrgår men kämpade ut hela långa skoldagen utan att säga till men kraschade hemma istället. Hon fick hög feber och ont i halsen och hennes obligatoriska feberkräkningar:( Det sista har lugnat ner sig nu men inte den onda halsen eller febern. Börjar filura på halsfluss så jag får nog ringa till vårdcentralen för ett halsprov tror jag. Nåja, inte mycket att göra åt det men jag vet att det smittar som bara den barn emellan... Håll tummarna för oss. Tur att hon fick spendera hela gårdagen på sitt rum eftersom jag inte ville riskera ngt med tanke på kräkningarna. DET vill jag inte ska sprida sig! Jag gick mellan som sluss och spritade händerna hur mkt som helst. Tur man har vanan inne från vårdjobben:) Dessutom måste jag säga att en bärbar dator inte är helt fel när man har sjuka barn. Emma låg i sängen och kollade på Scoobydoo hela dagen igår. Hon ville inte ens gå upp! Så om datorn säger jag "Prisa skatteåterbäringen och Kalle!"


Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards