Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Fia - 18 februari 2009 21:02

På barnskötarutbildningen fick jag lära mig att tvååringar kan tillbringa timmar med att sortera och kategorisera efter eget huvud och jag har aldrig fått uppleva det med mina egna barn men nu har ida kommit igång. Hon tar alla sina kaniner och radar upp dem i sängen bredvid sig, säger godnatt till de i tur och ordning och stoppar om dom och gud nåde den kanin som itne hittas. Då blir det ramaskri! Hon ger sig inte förrän alla fyra är på plats. Min fråga är dock, av alla hennes djur och dockor och what not så fastnar hon just på kaninerna????? Fattar ingenting jag. Nåja, POPkaninen hon fick i julklapp älskar hon ju så det är väl bara att tacka och ta emot;)

Imrogon är det dags för den stora efterlängtade dagen. ingen unge har väl tjatat så länge och så mkt efter sin födelsedag och nu äntligen är det dags. Aldrig har väl Linnéa varit så lättnattad som ikväll:D Undra om hon kommer sova i sin säng hela natten eller om hon glömmer bort sig och kommer till oss? Återstår att se!

Vi har iaf lyckats med konststycket att hitta petshops åt henne! Här is tan är de ju slut så Maken fick åka till märsta istället och där fanns det en väska med 10stycken i. Perfekt!

Imorgon ska jag försöka mig på konststycket att baka en tårta utan ugn, eller iaf undervärme. Den har lagt av så antingen blir allting väldigt välgräddat(läs kolsvart på ovansidan) eller så blir den rå undertill... Nåja, det får bli morgondagens mysterie:)

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards