Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Fia - 10 februari 2009 11:15

Det frågade Linnéa mig i morse på väg till dagis då vi gick förbi en buss som stod vid hållplatsen. Tänkte i mitt stilla sinne medan jag förklarade varför att ungen behöver nog åka mer buss;)

Förresten märkte jag i helgen att mitt busskort/värdekort har slutat fungera. När jag skulle hoppa på bussen för att ta mig till Bälinge så gick det inte. Lite irriterande när jag har pengar kvar på kortet. Får väl ge mig ner på stan och bråka lite med UL för såååå roligt är det inte är pengarna bara försvinner för att kortet slutar fungera. Hur ska man kunna lita på deras kort då!

Gud så skönt det ska bli att vara ledig imorgon! Jag är så trött idag och orkar inte uppamma ngn som helst energi för nåt. Dels har jag haft mens vilket får mitt järnvärde att rasa lavinartat varenda månad och sen protesterar magen. Ingen bra kombination! Och med min stora mage kan ni ju förstå hur härligt det är;D

Imorgon ska Karin och jag iaf mötas på IKEA! Ska bli skönt att få gå runt där ett par timmar. Funderar på om jag ska köpa en hylla till Idas rum. Det finns ju ingen förvaring för hennes leksaker där... Det vore inte helt fel och sen behöver vi några tusen plastbackar. Får man någonsin nog av såna???? tror inte det. 

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards