Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Fia - 5 februari 2009 13:49

Har kört fast totalt på spelet jag spelar, Ty the tasmanian tiger och har dessutom fuskat så jag vet hur jag ska lösa problemet men jag lyckas baske mig inte ändå:( Hajskrället går ju inte att ha ihjäl! Jag skjuter som besatt med mina flamerangs och ändå sprängs inte syretankerna. Det är inge' roligt nu! Jag vill vidare!!!!!!!!!!

Av Fia - 5 februari 2009 08:11

Idag och imorgon har jag nog en lyxtillvaro. Linnéa käkar vidare på sina mediciner morgon, middag och kväll vilket gör att hon inte kan gå på dagis eftersom dagis vägrar ge mediciner. Hon mår annars bra nu för första gången på lääääääänge. Kan inte komma ihåg när hon var så här pigg sist. Maten har inte kommit igång än dock. Vad sägs om en halv pannkaka till lunch och då har hon nästan förätit sig! Lunch igår blev nog tio riskorn MEN det kommer säkert igång under denna veckan. Hon är ju sån vår lilla raring. Nu när hon nästan inte ätit på en hel månad heller så tar det ju ännu längre tid att vända skeppet, nåja ekan då med tanke på storlek;)

Den 24 ska hon till bvc på femårskoll. Det är sista kollen innan skolsköterskan tar över på VT i ettan. Nu är det ett år kvar innan Linnéa början men tänk va! Vi är snart utskrivna från BVC med vårt andra barn! Tur jag har mina andra bebisar(gerbilerna):)



Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards