Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Fia - 11 januari 2009 19:57

Vet inte var den tog vägen men fort gick den och jag har inte hunnit med något av det som jag hade tänkt... Nåja, tvättstugan finns kvar på onsdag när jag ärledig och inte har ngt inbokat. Städningen kommr nog ingen göra heller innan dess så det löser sig nog! Vi har istället haft fullt schema hela helgen och haft riktigt kul. Det är inte ofta som vi blir bortbjudna på middag till ngn annan än mina eller Makens föräldrar. I går var vi till Makens syster och man. Hur trevligt som helst och Yavuz är ju bäst med barnen:D Fast Karin är inte så illa hon heller!

Idag har vi varit ut och firat L och R i Alunda. R fyllde år den tre januari så där var vi ju inte sååå sena men L fyllde år i september men tiden har inte funnits och har tiden funnits har vi varit sjuka. Bättre sent än aldrig så nu är båda firade och vi fick fika lite och prata lite strunt. Vi passade på att bestämma att vi ska träffas nästa helg också och först gå på bio med barnen och sen ska vi äta middag ihop hos oss. DET var länge sen vi käkade middag ihop med ngn måste jag säga.... Det måste ju vara ett par år sen???!?!?!?! Har vi gjort det sen Ida födde`????? HJÄLP! Alldeles för länge sen. Kanske blir så när man belönas med ett yrväder`? Ida har ju knappt gått att ha i möblerade rum sen hon lärde sig gå vid 13månaders ålder... Kanske tur att hon var lite sen med gåendet:P

Nu ska jag nog ta och dansa ne vända med dammsugaren. Ida hade ner massa söndersmulat papper på golvet under köksbordet imorse men jag fick rusa iväg till Emmas fotbollsträning och sen iväg till Hanna så det ligger kvar där än:(

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards