Alla inlägg den 8 december 2008

Av Fia - 8 december 2008 09:59

Jag önskar mig servetter i alla olika former, motiv och storlekar. Jag tycker att det är apkul att decoupera och då använder man alltså servetter. De ska alltså inte användas till maten även om det säkert kommer dyka upp en och annan där med. Motiven kan vara vad som helst så länge de är fina.

Av Fia - 8 december 2008 08:42

Ni vet dessa lappar eller bonuscheckar man får från Coop? De har jag aldrig någonsin använt mig av. Dels för att jag så sällan handlar där och de få ggr det faktiskt händer så har jag aldrig lappen med mig.

Idag var jag in på Bokus hemsida för att beställa fortsättningsboken på Olas bok(läsinlärning) som Emma fattat tycke för. Olas är snart slut och Elsas blir en nyttojulklapp tänkte jag. När jag väl var in där så beställde jag lite andra böcker till Emma(Tuva Topasälvan, Vicky hundvalpsälvan samt kyrkomysteriet med Lassemajas detektivbyrå) och där fanns det en liten ruta man kunde kryssa i för att få tillgodoräkna sig poäng på Coopkortet. Den fyllde jag i och då dök det också upp en till liten ruta där man kunde fylla i numret på bonuscheckar så då gjord jag det också eftersom det låg en här hemma på bänken. 50:- billigare= en bok gratis av dessa älvor och jag är jättenöjd med mig själv. Man kanske skulle göra så här oftare??? Icas erbjudanden är jag betydligt bättre på att nappa på:D

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards