Alla inlägg den 6 december 2008

Av Fia - 6 december 2008 09:06

För er som läser regelbundet så vet ni att Linnéa fick svinkoppor för ett tag sen som aldrig blossade upp så då beslutades det att det nog inte var det trots allt utan det var nog bara finnar eller nåt sånt... Det var svinkoppor kan jag tala om fast ungen hade nog bara en sabla tur. Det har inte jag!


Igår fick jag ett sår i ansiktet som jag okcså mest tolkade som en finne vid fel tidpunkt på månaden. Okej att jag får såna vid mens men inte mitt emellan ÄL och mens:/ Finnen har sen fått en konstig gul skorpa på sig som jag irriterade mig på och den skorpan är liksom fyra ggr så stor som själva finnen som inte är en finne nu längre. Det är ett ytligt sår och imorse när jag pillade bort skorpan insåg jag att det nog inte var en finne trots allt... Svinkoppor i ansiktet på en vuxen???!!! Hur kul är det på en skala??? INte för att jag jobbar som modell direkt men hallå, det är ju äckligt! Grattis på födelsedagen typ då eller??? Hoppas att det inte sprider sig och denna koppa hinner läka till på onsdag.

Presentation

Tjejtrissen, smedkvarten och resten av familjen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards